OPÓŹNIENIA W DOSTAWIE

Szanowni Państwo,
Firmy kurierskie: DHL i DPD zaprzestały przyjmowania do transportu w całym kraju przesyłek niestandardowych, w tym naszych produktów.

Wysyłki organizujemy kurierem UPS lub TNT, mimo to dla nowych zamówień wysyłka może opóźnić się o tydzień, a w przypadku sof metalowych - nawet o dwa tygodnie. Opóźnienia nie dotyczą większości materacy.
W razie pytań służymy informacją pod nr tel. 730 777 125 w godz. 9-17. Za niedogodności przepraszamy.

działy informacyjne

porady Lak System - jakie łózko, jaki materac?  wydarzenia i aktualne informacje Lak System  promocje sklepu Lak System łóżka metalowe i materace  Blog o łóżkach metalowych 

Materace: sprzedaż, gwarancja, zwroty

Producentami materacy w Sklepie Lak System są:

  • Frankhauer s.c.,Perzów13-14, 63-642 Perzów, REGON 302192767, NIP 619-202-01-01
  • P.P.H.U. "ANIMAR" Marian Szczęsny, Olszowa, ul. Kryształowa 21, 63-600 Kępno, ODDZIAŁ: Kępno, ul. Młyńska 14
    NIP 619-001-27-87 REGON 250346970

Partner: Lak System Paweł Drożdż, ul. Długa 20, 59-540 Lubiechowa, zwany dalej Sklepem.

Sprzedaż:

  1. Przed dokonaniem zakupu materaca zapoznaj się z regulaminem Sklepu Lak System. Zakup oznacza jego akceptację.
  2. Twoje zamówienie przyjmiemy do realizacji czyli przekażemy Producentowi następnego dnia roboczego po otrzymaniu płatności.
  3. Producent wykona oraz wyśle materac w terminie do 9 dni roboczych własną firmą kurierską bezpośrednio ze swojej siedziby.
  4. O wysyłce materaca powiadomimy Cię - otrzymasz SMS oraz mail ze wszystkimi szczegółami.
  5. Dowód zakupu wyślemy odrębną przesyłką na wskazany w zamówieniu adres po otrzymaniu płatności.
  6. W przypadku zakupu materaca oraz łóżka, materac zostanie wysłany bezpośrednio z siedziby Producenta w innym terminie niż łóżko, o czym wcześniej powiadomimy Cię. W tym przypadku dowód zakupu dołączymy do wysyłki łóżka
  7. W przypadku zakupu łóżka i materaca za pobraniem, wartość pobrania zostanie podzielona na dwie dostawy. Za łóżko i przesyłkę zapłacisz w dniu dostawy łóżka. Wartość materaca opłacisz w dniu dostawy materaca.
  8. Nie mamy możliwości komunikowania się z kurierem / dostawcą przesyłki ani pozostawiania mu wiadomości na liście przewozowym. Godzina dostawy w pełni uzależniona jest od pracy firmy kurierskiej. W dniu dostawy będziesz mógł skontaktować się z firmą kurierską. Dane kontaktowe oraz nr przesyłki znajdziesz w mailu - awizo.

Gwarancja:

  1. Warunki gwarancji na materace ustalone są przez ich producentów.

Zwroty:

  1. Aby odstąpić od umowy trzeba złożyć pisemne oświadczenie wysyłając na nasz adres: - Lak System Paweł Drożdż, 59-540 Lubiechowa, ul. Długa 20. Możesz wysłać oświadczenie mailem na adres sklep@laksystem.pl
  2. Po otrzymaniu oświadczenia, przekażemy je producentowi najpóźniej następnego dnia roboczego.
  3. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni bezpośrednio na adres producenta (w zależności, od którego z Producentów materac został zakupiony):
  • Frankhauer s.c., Perzów13-14, 63-642 Perzów.
  • P.P.H.U. "ANIMAR" Marian Szczęsny, ul. Młyńska 14, 63-600 Kępno.
  1. Zwroty na adres właściciela Sklepu nie będą przyjmowane.
  2. Jedyny koszt jaki poniesiesz to koszt  zwrotu produktu.
  3. Dla zwrotu produktu bez podania przyczyny stosuje się odpowiednio przepisy dla umów zawieranych - Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. 2012 roku, poz. 1225)
  4. Prawo do zwrotu nie przysługuje w przypadku zakupu materaca niestandardowego pod indywidualny projekt Klienta. 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl