działy informacyjne

porady Lak System - jakie łózko, jaki materac?  wydarzenia i aktualne informacje Lak System  promocje sklepu Lak System łóżka metalowe i materace  Blog o łóżkach metalowych 

Regulamin Sklepu

 I POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep prowadzony jest przez firmę Lak System Paweł Drożdż z siedzibą w Lubiechowej, ul. Długa 20, 59-540 Świerzawa, NIP 6941582227 i jest wyłączną własnością tejże firmy.

2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie, a nie będące materacami, są wyprodukowane przez firmę Lak System oraz w jej siedzibie.

3. Przed złożeniem zamówienia obowiązkiem Kupującego jest zapoznanie się z regulaminem Sklepu. Złożenie zamówienia poczytywane jest za:

  • akceptację regulaminu Sklepu,
  • zgodę na przesyłanie informacji handlowych w myśl ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
  • zawarcie umowy poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość.

4. Zamówienia składane w niniejszym Sklepie, poprzez Allegro, telefonicznie, osobiście lub mailowo są rejestrowane w niniejszym Sklepie i podlegają jego Regulaminowi. 

5. Kupujący może korzystać ze wszystkich form płatności oferowanych przez Sklep. W przypadku zamówień dokonanych poza Sklepem (w formie elektronicznej lub telefonicznie), firma Lak System zastrzega sobie prawo żądania zaliczki, gdy towar ma zostać wysłany 'za pobraniem'.

Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem:

  • DialCom24 Sp. z o.o. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, Tel. +48 61 642 93 44, NIP 781-173-38-52, REGON 634509164, zarej. w: Sąd Rejonowy Poznań, VIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, Nr KRS 0000306513, właściciela serwisu Przelewy24.pl 

Operatorem kart płatniczych jest: 

  • PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.

6. Towar zostanie wysłany nie później niż w ciągu 9 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po dniu przyjęcia zamówienia do realizacji. 

6a. Za dzień przyjęcia zamówienia do realizacji uznaje się dzień, w którym: 

  • płatność za zamówienie została zaksięgowana
  • zostało złożone zamówienie za pobraniem 

6b. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Więcej informacji - punkt II Regulaminu. 

6c. O przyjęciu zamówienia do realizacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą mailową.

7. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany terminów doręczenia produktu w każdym przypadku, na który sprzedawca nie miał wpływu, a który spowodował zmianę terminu doręczenia produktu. W tych wypadkach kupujący zostanie poinformowany droga telefoniczną, mailową lub przez SMS.

8. Wszystkie produkty oferowane w niniejszym Sklepie objęte są gwarancją Producenta, wynikającą z Przepisów Kodeksu Cywilnego i ustaw szczególnych.

9. Niniejszy Sklep oferuje produkty Producentów: firma Lak System Paweł Drożdż, Frankhauer s.c. Wszystkie produkty oferowane przez Sklep są fabrycznie nowe.

10. W każdym przypadku, kiedy istnieje możliwość zamówienia u Producenta produktu spoza oferty Sklepu (produktu niestandardowego, pod indywidualny projekt, wzór, rozmiar), zastosowanie znajdują przepisy Kodeksu Cywilnego o umowie o dzieło.

11. W każdym przypadku, gdzie Sklep oferuje towar w różnych kolorach, a Kupujący nie wskaże tego koloru w zamówieniu, produkt zostanie wysłany w kolorze czarnym.

12. Promocje realizowane przez Sklep nie łączą się z innymi promocjami firmy Lak System, chyba że zostanie postanowione inaczej.

13. Ceny produktów oferowanych przez Sklep mogą różnić się od cen tych samych produktów firmy Lak System w innych sklepach internetowych lub portalach ogłoszeniowych.

14. Towar, za wyjątkiem materacy, wysyłany jest za pośrednictwem firmy kurierskiej - DHL.lub DPD (w zależności od gabarytów). Istnieje możliwość osobistego odebrania towaru w siedzibie firmy Lak System po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Więcej informacji - punkt III Regulaminu Sklepu.

15. Składając zamówienie w Sklepie lub w formie elektronicznej, albo telefonicznie, Kupujący udostępnia swoje dane osobowe potrzebne do realizacji zamówienia, Sklep oświadcza natomiast, że dane te nie będą wykorzystywane w inny sposób zgodnie z regulacjami Ustawy z dnia 23 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.

16. SKLEP OŚWIADCZA, ŻE WSZYSTKIE PRODUKTY, POZA MATERACAMI, W TYM WZORY ŁÓŻEK OFEROWANE PRZEZ LAK SYSTEM SĄ AUTORSTWA TEJŻE FIRMY, A TYM SAMYM CHRONIONE SĄ MAJĄTKOWYMI PRAWAMI AUTORSKIMI ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DNIA 4 LUTEGO 1994 ROKU O PRAWIE AUTORSKIM I PRAWACH POKREWNYCH. TYM SAMYM ZABRONIONE JEST BEZ WIEDZY FIRMY LAK SYSTEM KOPIOWANIE I UŻYWANIE ZDJĘĆ PREZENTOWANYCH NA STRONIE SKLEPU. NIEDOPUSZCZALNE JEST TAKŻE OFEROWANIE DO SPRZEDAŻY BEZ ZGODY LAK SYSTEM PRODUKTÓW TEJŻE FIRMY.

17. Wszystkie produkty prezentowane na zdjęciach Sklepu oferowane do sprzedaży nie obejmują dekoracji, a łóżka i sofy metalowe sprzedawane są bez materaca.

 

II CZAS REALIZACJI ZAMÓWIEŃ 

1. Towar zostanie wysłany nie później niż w ciągu 9 dni roboczych licząc od następnego dnia roboczego po dniu przyjęcia zamówienia do realizacji.  

1a. Za dzień przyjęcia zamówienia do realizacji uznaje się dzień, w którym: 

  • płatność za zamówienie została zaksięgowana
  • zostało złożone zamówienie za pobraniem 

1b. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 

1c. O przyjęciu zamówienia do realizacji Kupujący zostanie powiadomiony drogą mailową. 

2. Sklep zastrzega sobie możliwość zmiany terminów doręczenia produktu w każdym przypadku, na który sprzedawca nie miał wpływu, a który spowodował zmianę terminu doręczenia produktu. W tych wypadkach Kupujący zostanie poinformowany droga telefoniczną, elektroniczną lub przez SMS.

3. W momencie zlecenia wysyłki łóżka, Kupujący otrzyma SMS-em informację / awizo. Numer listu przewozowego oraz dalsze informacje Kupujący otrzyma na e-mail podany w zamówieniu. 

4. Dostawę zapewnia firma kurierska DHL lub DPD (w zależności od gabarytów).
Kupujący sam może zapytać o status realizacji zamówienia dzwoniąc na numer 730-777-416 lub wysyłając e-mail na adres: laksystem.sklep@gmail.com, lub kontaktując się z firmą kurierską.  

 

III DOSTAWA I KOSZT DOSTAWY 

1. Łóżka metalowe oraz dodatki wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej - DHL lub DPD (w zależności od gabarytów). Istnieje możliwość osobistego odebrania towaru w siedzibie firmy Lak System po wcześniejszym uzgodnieniu terminu.

2. Materace dostarczane są firmą transportową producenta.

3. W każdym przypadku, w dniu wysyłki Kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany telefonicznie lub wiadomością SMS.

4. Firma Lak System nie ma możliwości komunikowania się z kurierem / dostawcą przesyłki. Godzina dostawy w pełni uzależniona jest od pracy firmy kurierskiej / firmy transportowej.

5. Firma Lak System informuje Klienta o zleceniu wysyłki co jest równoznaczne ze złożeniem zlecenia na jej odbiór i  oczekiwaniem na kuriera.

6. Dostawa odbywa się zgodnie z regulaminem firmy DHL dostępnym na stronie internetowej przewoźnika. Kliknij, aby się zapoznać.

7. Dostawa odbywa się zgodnie z regulaminem firmy DPD dostępnym na stronie internetowej przewoźnika. Kliknij, aby się zapoznać.

8. Koszt dostawy dla całego zamówienia wynosi 0 zł dla przesyłki po przedpłacie lub 30 zł dla przesyłki pobraniowej. 

9. Koszt przesyłki pobraniowej nie sumuje się przy zamówieniu powyżej jednego produktu.

10. Koszt przesyłki pobraniowej dotyczy całego asortymentu Sklepu.

 

IV GWARANCJA I REKLAMACJA 

1. Wszystkie produkty oferowane w naszym Sklepie objęte są gwarancją Producenta wynikającą z Przepisów Kodeksu Cywilnego i ustaw szczególnych. Produkty oferowane przez Sklep są fabrycznie nowe.

2. Towary wyprodukowane przez naszą firmę poddawane są skrupulatnej kontroli przed wysyłką. Gwarancja obejmuje wady materiałowe i fabryczne. Nie obejmuje natomiast części produktu ulegających normalnemu zużyciu oraz wszelkich gratisów dołączonych do zakupu, nawet jeśli mogą być dodatkowym wyposażeniem produktu.

3. Gwarancja nie są objęte elementy wykonane ze szkła.

4. Gwarancja wygasa w razie zawinionego przez użytkownika uszkodzenia produktu, niewłaściwego użycia lub konserwacji.

5. Gwarancja traci również ważność w przypadku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją producenta montażu zakupionego towaru.

6. Reklamacje należy zgłosić pisemnie. Dopuszczamy możliwość w formie elektronicznej. Producent zobowiązuje się udzielić pisemnej odpowiedzi na złożoną reklamację w ciągu 14 dni od daty jej otrzymania.

7. Reklamowany produkt należy zwrócić na adres jego Producenta:

  • łóżka metalowe Lak System: Lak System Paweł Drożdż: Lubiechowa, ul. Długa 20, 59-540 Świerzawa,
  • materace Frankhauer: Frankhauer s.c.,Perzów13-14, 63-642 Perzów,

8. Do reklamacji zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

V ZWROTY 

1. Istnieje możliwość zwrotu towaru bez podania przyczyny (odstąpienie od umowy) w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu. Datą zawarcia umowy jest wydanie przedmiotu - doręczenie zakupionego towaru w naszym Sklepie.

2. Wydłużony termin do odstąpienia od umowy dotyczy tylko łóżek i sof metalowych producenta Lak System. Dla pozostałych produktów oferowanych przez nasz Sklep obowiązuje ustawowy termin (14 dni) do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny. Dla zwrotów innych produktów niż łóżka i sofy metalowe mają zastosowanie szczegółowe regulacje regulaminu Sklepu.

4. Aby odstąpić od umowy Kupujący składa jednoznaczne oświadczenie na piśmie.

5. Dopuszczamy możliwość złożenia oświadczenia pisemnego drogą elektroniczną w formie skanu pisma wysłanego na adres: laksystem.sklep@gmail.com Oświadczenie można także złożyć na formularzu TUTAJ, choć nie jest to obowiązkowe.

6. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot należy dokonać na adres Producenta: 

  • łóżka metalowe Lak System: Lak System Paweł Drożdż: Lubiechowa, ul. Długa 20, 59-540 Świerzawa,
  • materace Frankhauer: Frankhauer s.c.,Perzów13-14, 63-642 Perzów,

7. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący.

8. Za wyjątkiem materacy, dopuszczamy możliwość opakowania zastępczego, ale towar powinien być zabezpieczony w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

9. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości zwracanych towarów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

10. Kupujący otrzyma zwrot pieniędzy za towar, w tym koszty dostarczenia rzeczy niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż w ciągu 14 dni licząc od dnia otrzymania zwróconego towaru lub dostarczenia dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie.

12. Prawo do odstąpienia wskazane powyżej nie przysługuje Kupującemu, jeżeli dany towar wyprodukowany zostanie zgodnie ze specyfikacją Kupującego lub dostosowany do jego zindywidualizowanych potrzeb (np. przeróbka mebli zgodnie z życzeniem Kupującego).

13. Dla zwrotu towaru przy odstąpieniu od umowy bez podania przyczyny stosuje się odpowiednio przepisy dla umów zawieranych na odległość przewidziane w Ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl